DVD mechanika na ide3 nezvlada DMA? (delsi)

Daniel F. Hrouzek hrouzek na stratosfera.cz
Pondělí Květen 20 16:27:46 CEST 2002

zravicko,

> Jestli si dobre pamatuju jak je pridavany RAID radice na zakladni desku, tak
> ide0 a ide1 je HPT370 a ide2 a ide3 je VIA radic. Takze problem bude spis
> tim, ze VIA dela dost mizerny radice, ktery obsahuji chybicky ;-). Mel jsem
> podobny problem a opravilo se to pri prechodu na novejsi jadro, ale nevim
> jaka to byla verze (ted mam 2.4.18 a funguje to bez problemu).

> S pozdravem
>         Michal Cihar

no teda, vazne?? ja jsem si vzdycky myslel, ze je to presne naopak!
:-)) to jsou mi teda novinky... no, tak to by mozna neco
vysvetlovalo... kazdopadne ja mam taky 2.4.18, od vcerejska teda
2.4.18-4 (mam rh7.3) a chova se to tak, jak popisuju...

aspon jsem zase o neco chytrejsi :-)

--
daniel f. hrouzek
programator stratosfera on-line