DVD mechanika na ide3 nezvlada DMA? (delsi)

Michal Cihar cihar na email.cz
Pondělí Květen 20 16:22:11 CEST 2002

Zdravim

Daniel F. Hrouzek wrote:

> zravicko,
>
> o weekendu jsem narazil na zajimavy problemek. mam zakladni desku ABIT
> KT7A-RAID. ta ma pseudo-raid HighPoint HPT370, takze mam k dispozici
> celkem ctyri IDE kanaly (ide0 - ide3) a na nich az osm zarizeni (hda -
> hdh). pro ozrejmeni situace musim popsat, jak to u me vlastne vypada:
>
> ide0: hda (disk), hdb (cd-rom)
> ide1: hdc (cd-rw), hdd (ramecek na vymenny disk)
> ide2: hde (disk)
> ide3: nic
>
> a ted, potreboval jsem nekam umistit DVD mechaniku. zdalo se mi
> [...]

Jestli si dobre pamatuju jak je pridavany RAID radice na zakladni desku, tak
ide0 a ide1 je HPT370 a ide2 a ide3 je VIA radic. Takze problem bude spis
tim, ze VIA dela dost mizerny radice, ktery obsahuji chybicky ;-). Mel jsem
podobny problem a opravilo se to pri prechodu na novejsi jadro, ale nevim
jaka to byla verze (ted mam 2.4.18 a funguje to bez problemu).

S pozdravem
        Michal Cihar
        cihar zavinac email.cz
        http://cihar.liten.cz