ANNOUNCE: APT pro RPM na ftp.linux.cz

Pondělí Květen 20 16:30:01 CEST 2002

On Mon, 20 May 2002, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> PS: Vypady Pavla proti Milanovy a notabene opacne jsem zaznamenal
> mnohokrat, casto neopravnene na obou stranach, prosim tedy, aby si tito
> panove osobni injektivy resili jinak nez ve verejnych konferencich, ani
> jeden nehraje fer hru, coz bohuzel musi dokazovat treti osoby, protoze
> oba nejsou (nebo nechteji) mit nestranny pohled na vec...

Ja jsem nerekl, ze musi byt na FTP. Napsal jsem, se GPL narizuje jejich
zpristupneni (snad to bylo dost jasne videt) a take jsem napsal, ze
zpristupneni pomoci individualnich zasilani (napriklad) SRC balicku na
zadost je ponekud divna praktika a v dnesni dobe ponekud zvlastni (zvlast
ve svetle, kdy se SuSE [resp. nekteri jeji predstavitele] snazi stavet do
pozice kritika).

Na to me P. Janik odkazal do talk na linux.cz, coz povazuji za irelevantni a
ohrazuji se proti tomu, abyste delal problem z toho, ze jsem kamsi
nenapsal. Ja jsem si stezoval na NEDOSTUPNOST a na to, ze si MUSIM(e) jak
idiot(i) o SRC psat (pokud bychom je chteli videt).

Napsal jsem to PROTO, ze se mi nelibi jak postup SuSE, tak postup P.
Janika vuci "konkurenci" (i kdyz by to meli byt de fakto spolupracovnici,
protoze jedni pouzivaji praci druhych - ALE ze strany SuSE jsou kladeny
podivne obstrukce [pocitam do toho i nepravdive tvrzeni o up2date, o nemz
pochybuju, ze by P. Janik nevedel]).

> PPS: A co se tyce vymahatelnosti GNU GPL, doporucuji zcela vyjimecne
> server www.zive.cz a clanky Hanke Hyneka, zrejme by vychladla spousta
> emoci na obou stranach...

Zejmena asi pujde o to, abyste me neobvinoval z neceho, co jsem
nepozadoval a co ani nebylo puvodnim predmetem sporu. V takovychto
pripadech je zde obvykle (proc?) ujet od puvodniho problemu a strhnout
debatu v hadku a navic do jine (a puvodne nezadouci) roviny.

Proto jeste jednou (pro jistotu) opakuji, ze se mi NELIBILO, jakym
zpusobem P. Janik a SuSE jednaji vuci zbytku komunity. Jsou to neprimo
souvisejici veci, ale jejich soucasna aplikace byla spoustecim momentem me
vyhrady a na te trvam.

Takze mohu s klidem prohlasit, ze Vase stanovisko neni objektivni a
nezaujate a mel byste si sve injektivy take resit mimo konferenci :-)

--
                        Milan Keršláger
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz