Textovy YaST2 (Re: SuSE Linux 8.0 - velke zklamani...)

Martin Vidner mvidner na suse.cz
Pondělí Květen 20 17:47:58 CEST 2002

On Mon, 20 May 2002, Jirka 'Eagle' Novak wrote:

> Klasika. Pro me to byl jeden z hlavnich duvodu pro NEpouzivani SuSE. A
> to jsem si naivne po 6.0 koupil i 7.1.

Neexistujici klavesove zkratky - opraveno v 7.3.
Duplikovane klavesove zkratky - opraveno v 8.0.

Uznavam, ze porad to neni zadny zazrak. Muzete byt konkretni, co je jeste
treba vylepsit? Ja vim jeste o techto vecech:
- Tabulky nemaji klavesove zkratky.
- Escape nefunguje jako Zrusit/Prerusit.

--
Martin Vidner, developer
SuSE CR, s.r.o.                               e-mail: mvidner na suse.cz