SuSE Linux 8.0 - velke zklamani - zase ty fonty + par otazek.

Martin Kamín martinkamin na quick.cz
Pondělí Květen 20 20:48:45 CEST 2002

Muzete  mi (nam) prosim poradit, jak v Linuxu vybrat jen fonty 8859-2 a
vsechny ostatni proste smazat? NIKDE to nikdo nepopisuje a nastroje jako
xfontsel to nedovoluji.

Dekuji
Martin Kamin

>Zcela Vas chapu, osobne jsem vyhazel vsechny fonty, nechal pouze ceske
>a vytvoril k nim odpovidajici aliasy, takze se tvari zaroven jako
ISO-8859-1