SuSE Linux 8.0 - velke zklamani - zase ty fonty + par otazek.

Pondělí Květen 20 23:45:26 CEST 2002

On Mon, 20 May 2002, Martin [ISO-8859-1] Kamín wrote:

> Muzete mi (nam) prosim poradit, jak v Linuxu vybrat jen fonty 8859-2 a
> vsechny ostatni proste smazat? NIKDE to nikdo nepopisuje a nastroje jako
> xfontsel to nedovoluji.

To neni dobry napad, protoze nektere aplikace natvrdo vyzaduji ISO8859-1
fonty nebo jejich bitmapove kolegy.

Tento postup nelze aplikovat ani ve Windows (smazani nekterych bitmapovych
fontu vedlo u me az k absolutni nefunkcnosti systemu).

Lze ovsem dat ISO8859-2 fonty na prvni misto (obvykle v XFS - X font
server), takze pokud to bude mozne, aplikace si vezme "lepsi" font.

--
                        Milan Keršláger
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz