[linux] z s makcenom nefunguje v mozille

Úterý Květen 21 00:32:03 CEST 2002

On Sat, May 18, 2002 at 10:53:24PM +0200, Peter Surda wrote:
> Cauko.
cau

> Mozilla (aj galeon) mi vo vacsine fontov namiesto ž resp. Ž (z s makcenom),
> kresli stvorcek. Deje sa to tak odkedy si spominam (vyse roka). Ziadny iny
> browser mi to nerobi. Mam RH 7.2 a najnovsiu mozillu od RH (0.9.9-daco).
> Jak 100 hoven?
Tak zatial som z toho tak ven, ze som vnutil to iso8859-2 modu ze ma pouzivat
microsoftie fonty (arial a kurier), defaultne ma pouzivat sans-serif a zakazal
som vlastne. Sice sa mi stranky obcas zdaju "ine", ale kupodivu su
citatelnejsie a tie somariny so ž uz nerobi.

Pokial nerobite webdesign tak odporucam.

Cau,

One OS to rule them all, One OS to find them,
One OS to bring them all and into darkness bind them