[linux] z s makcenom nefunguje v mozille

Martin Tomasek mtd na mk.cvut.cz
Úterý Květen 21 09:48:23 CEST 2002

no, ja tohle resim pres

1. nastaveni LC_CTYPE=cs_CZ (nebo en_US.UTF-8)

2. v X musi byt kvuli cestine v titulcich ceske fonty (tj. latin2 nebo
unicode)

tak, to mame titulky oken a popisy tabu a ted cestina uvnitr
mozilly/galeonu:

3. nastavit pro central europian fonty s unicodovym (resp. UCS kodovanim,
iso-10646) nebo latin2 kodovanim

4. nastavit default encoding na windows-1250

a pak by to melo cele fungovat cesky

--
Martin Tomasek, mtd na email.cz
BOFH excuse #341: