Rozpoznani radice a HDD

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Úterý Květen 21 09:28:38 CEST 2002

> Do stroje s RedHat 6.2 jsem pridal PCI Ultra ATA radic (CSA-649U) a k nemu
> pripojil HDD WD800BB. BIOS radic detekuje, rovnez radic rozpozna HDD a
jeho
> velikost. Nevim, ale jak se s tim vyporadat v linuxu - kde a jak overit
> zda mi tato zarizeni akceptuje a zda funguji.
> Dekuji Petr

Pro zacatek bu stacilo
more /proc/pci
a studium poskytnuteho vypisu. Pokud v nem radic najdete v nejake rozumne
forme, tak mate vyhrano. Pokud ne, mate problem a budete muset sehnat
ovladac.

Paklize tam radic bude spravne rozpoznan, bude disk znam pravdepodobne pod
/dev/hde jako pate IDE zarizeni.

Zdenek Mazanec