100% HW ATA/IDE RAID dnes

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Úterý Květen 21 09:13:58 CEST 2002

Dobrý den,

omlouvám se za trapný a 100x omílaný dotaz, leč:

1. archiv konference jsem prolezl
2. prolezl jsem i hardware.linux.cz (==> abclinuxu)
3. byl jsem i na google

Nikde jsem nenalezl 100% HW raid, který by se dnes(!) vyráběl. Všechno jen
pseudo-hw-raidy (jak tu někdo vtipně napsal dříve). Našel jsem jen "adaptec
ata raid" 1200a (2400 a UDMA AAA, ale ty jsou cenově někde jinde), který by
MOHL být HW, leč nikde jsem o něm potvrzující informaci nenašel.

Díky moc, zdraví              Jaroslav Lukesh, K-net
www.k-net.cz  Multimedia, Networking, Communications, terminals, NC, R+D
          "One world, one web, one program"  -- Microsoft promotional ad
          "Ein Volk, ein Reich, ein Fuehrer" -- Adolf Hitler