100% HW ATA/IDE RAID dnes

Mirek Petricek mirek na petricek.cz
Úterý Květen 21 11:07:30 CEST 2002

On Tue, May 21, 2002 at 09:13:58AM +0200, Jaroslav Lukesh wrote:
> DobrĂ˝ den,
>
> omlouvám se za trapný a 100x omílaný dotaz, leč:
>
> 1. archiv konference jsem prolezl
> 2. prolezl jsem i hardware.linux.cz (==> abclinuxu)
> 3. byl jsem i na google
>
> Nikde jsem nenalezl 100% HW raid, který by se dnes(!) vyráběl. Všechno jen
> pseudo-hw-raidy (jak tu někdo vtipně napsal dříve). Našel jsem jen "adaptec
> ata raid" 1200a (2400 a UDMA AAA, ale ty jsou cenově někde jinde), který by
> MOHL být HW, leč nikde jsem o něm potvrzující informaci nenašel.

Několikrát jsem instaloval Promise Fastrak TX100, který se dodává s
binárními ovladači pro Red Hat Linux 7.2 (ovšem pouze pro jádro 2.4.7).
Když pomineme tento problém s nedostupností zdrojového kódu tak jsem s
nimi celkem spokojen. Karta se chová dobře, ovladač respektuje
nastavení z RAID BIOSu, zkoušel jsem zda běží v degradovaném režimu (po
simulované havárii jednoho disku) a jsem celkem spokojen.

Na supportu mi "promisnuli", že chystají zveřejnění zdrojového kódu :-)

--
/*     Miroslav Petricek           mirek na petricek.cz
       Brno, Czech Rep.        mpetricek na uniscomp.cz

Daląí informace o konferenci Linux