Kernel source- dlouhe

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Úterý Květen 21 11:37:21 CEST 2002

"Hecht Pavel" <PHecht na CSAS.CZ> schrieb im Newsbeitrag
news:A74BAD9C94CED211A66000805FEAE6810256D501 na xi0sa002.cen.csin.cz...

> 1. Lze nekde zjistit, co v tom jadre vlastne je, tj, zda napr jadro 2.x.y.
> obsahuje ovladac pro chipset aaa, aniz bych kazde jadro musel stahnout,
> roztarovat, hledat v Documentation, pak ve zdroji, jestli ho nahodou vyvojar
> neokomentoval

Toto je v podstate najspolahlivejsi sposob.

Dobra otazka. Vacsinou ma ale zaujima aktualne jadro a to mat
stiahnute nie je problem. Ci sa da browsovat starymi jadrami,
netusim - kedysi som niekde taky web videl, ale kde to presne
bolo, uz neviem.

> Zkompilovat jadro mi neprijde naopak potom uz nic tezkeho, nebot
> to bylo v IT obvykle odjakziva ( RSX, RT, BSD etc. ) a KERNEL
> HOWTO je velmi dobre.

To skutocne tazke nie je. Tazke je chapat, co ktory patch meni.
Bez citania linux-kernel to nepojde - sorry.

> Dale me pozornosti neusla directory people zejm alan

Vela informacii je na http://www.tux.org/lkml/ a linkach
v nom obsiahnutych. Ak tam nieco nie je, napiste tam,
pripadna zaclenena odpoved pomoze viacerym.

> Je k tomu nekde popis ( s cim jo nebo s cim ne ), jsou uvnitr nejaka
> dokumentace?

Alan zverejnuje vydanie svojich verzii vratane Changelogu
v linux-kernel. Ako ostatni, netusim - okrem -ac a obcasnych
vyvojarskych patchov pri rieseni nejakeho problemu som zatial
neskusal ziadne ine.

> Jenom prosim  nepiste, ze mam pouzivat jadro s distribuce a
> problem je tim vyresen. To je stejne pitome, jako ze mam pouzivat
> okna

Nie, nie je. A ludia, co vam to radia, vedia preco.

Ak nieco naozaj potrebujete a nie je to exotika alebo uplna novinka,
je velka pravdepodobnost, ze jadra z distribucie maju dany patch
aplikovany a najma otestovany. Ak nie, zrejme je tam nejaky hacik.
Az ked toto zlyha, su na rade ine moznosti.

Zdravi
--
                                                       Stano