Nemohu rozchodit pppdcapiplugin :(

Kiwi kiwi.fon.tis na atlas.cz
Úterý Květen 21 13:18:56 CEST 2002

Zdravím všechny.

    Mám čerstvé ISDN připojení od TELECOMu - Fritz! ISDN na 4lines (instalovali
mi ho na WIN 98 a tam funguje bez problémů), ale já jsem si ho v rámci
většího využití nejenom z mé stanice chtěl připojit k jiné mašině a
nahazovat modem přes síť, automatické logování událosí, využití záznamníku,
fax, ... našel jsem si návod na instalaci na LINUX od Iva Panáčka, což jsem
provedl a instalace se jevila OK. Poté al jsem se dostal do fáze s oněmi
chybovými hláškami typu: "usb.c: USB device not accepting new address=2
(error=-110)" (jak fritz tak i HandyDrive od Apaceru). K tomu jsem návod na
níže uvedené adrese našel taky, ale nijak z něj nejsem moudrý. Přiznám se,
že i WIN98 na tom stroji se vzpouzely pochopit co je USB, ale to mohlo být
způsobené instalací systému bez zapnuté podpory USB a poté zapnutí v biosu
(byly tam i další chybičky z hlediska BIOS <=> WIN). Ty už jsem znovu
nezkoušel instalovat.

Můj HW - P133, 24 MB paměti, MB OCTEK Rhino 6VX, čipset Intel 82430VX
SW - RedHat 7.3 (čistě instalovaný)

Klasická otázka CO a hlavně JAK s TÍM?

            Díky, Michal Ježek.

> --- cut here ---
>
> spojeni startuji pomoci
> (musi byt zaveden modul pro usb (pro me usb-uhci), dale fxusb, v kernelu
> povoleno PPP a PPP support for sync tty ports)
>
> ukoncuji killnutim pppd.
>
> Jeste jsem mel zpocatku problem s rozchozenim USB (mam VIA chipset,
> hlasky typu "usb.c: USB device not accepting new address=2
> (error=-110)", zpusobeno konfliktem ve smerovani IRQ "IRQ routing
> conflict for 00:07.2, have irq 10, want irq 5"), pomohl patch z

http://www.apachelabs.org/lkml/200112.mbox/%3CE16DmLM-0005Js-00@the-village.
bc.nu%3E