Nemohu rozchodit pppdcapiplugin :(

Ivo Panacek ivop na regionet.cz
Úterý Květen 21 13:46:12 CEST 2002

On Ăšt, 2002-05-21 at 13:18, Kiwi wrote:
> [...]
> chybovými hláškami typu: "usb.c: USB device not accepting new address=2
> (error=-110)" (jak fritz tak i HandyDrive od Apaceru). K tomu jsem návod na
> níže uvedené adrese našel taky, ale nijak z něj nejsem moudrý. Přiznám se,
> že i WIN98 na tom stroji se vzpouzely pochopit co je USB, ale to mohlo být
> způsobené instalací systému bez zapnuté podpory USB a poté zapnutí v biosu
> (byly tam i další chybičky z hlediska BIOS <=> WIN). Ty už jsem znovu
> nezkoušel instalovat.
>
> Můj HW - P133, 24 MB paměti, MB OCTEK Rhino 6VX, čipset Intel 82430VX

To sice nevim, ale jednou jsem s USB vyrazne narazil a problem
byl tento: v BIOSu bylo zapnuto nastaveni "Legacy USB support"
a Linux (v tomto pripade SuSE) se k tomu moc netvaril. Stacilo
tohle vypnout (diky supportu od SuSE) a vse jelo. Nemate tam
tohle nahodou zapnuto?

Jo a pozor! Pokud to je ISDN na 4lines a ne ISDN na 2lines, tak to
muze mit jine USB ID => zjistete ho a prepiste ve zdrojaku (akce.sh).
A taky to muze byt vyrazne jine zarizeni. S tim ISDN na 2lines
jsme meli velke stesti, ze se (mozna) lisi jen v poctu analogovych
linek od toho, pro ktere ten driver AVM napsali.

HandyDrive (asi tentyz) mi spolu s Fritzem bezi zcela bez potizi, ovsem
ve starsi masine (7.1 + patche + vlastni). Na 7.3 jsem ho nezkusil -
zkusim.

ivo

>             DĂ­ky, Michal JeĹľek.

Daląí informace o konferenci Linux