OT Re: abiword [a maillist otravuje: Vas prispevek do konference linux na linux.cz (fwd)]

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Úterý Květen 21 13:19:07 CEST 2002

Je to OT a omlouvám se za něj. Ale musel jsem.

| Odesílatel: Pavel Machek <pavel na ucw.cz>
| --
| Casualities in World Trade Center: ~3k dead inside the building,
| cryptography in U.S.A. and free speech in Czech Republic.

A co tech 40000 mrtvych civilistu (info z ledna/unora, nyní nejspíš víc) v
Afghanistanu?

Dlouho tu "free speech" taky nebude. Od ledna policie monitoruje rovoz na
internetu (byl na to na podzim v tichosti prijat nejaky zakon, v listopadu
01 byla nějaká konference o inetu v rumunsku na které jsme byli američany
pochváleni za názorný vlezdop*delismus), bush tlaci na evropu aby prijala
omezujici zakony, coz se postupne deje. Viz napr. skoro rok stare info:

www.zvedavec.org/zpravySQL.php?clanek_id=5
www.zvedavec.org/zpravySQL.php?clanek_id=150

Největší "osa zla" jsou právě a jen U.S.A.

Zdravi JL.