Textovy YaST2 (Re: SuSE Linux 8.0 - velke zklamani...)

Michal Ludvig michal-linux na logix.cz
Úterý Květen 21 13:56:45 CEST 2002

Petr Stanek wrote:

> Opravdu myslite vazne ze ma pod textovou konzoli fungovat v Yastu escape
> jako funkce "Zrusit/Prerusit"?

Co se vam na tom nezda? Anglicke slovo 'escape' pokud vim znamena mj.
uniknout ci opustit, coz neni vyznamem az tak vzdalene od Zrusit/Prerusit.

> Pak predpokladam ze vite kcemu escape pod textovou konzoli slouzi a jak
> budete postupovat pokud nebudete mit funkcni klavesy a nebo je dokonce na
> klavesnici nemate.

Predpokladate spoustu veci, ale konkretni reseni nenavrhujete zadne.
Mohl byste priste byt mene arogantni a vice konkretni, prosim?

Michal Ludvig