Textovy YaST2 (Re: SuSE Linux 8.0 - velke zklamani...)

novogear na novogear.cz novogear na novogear.cz
Úterý Květen 21 09:55:40 CEST 2002

> Opravdu myslite vazne ze ma pod textovou konzoli fungovat v Yastu escape
> jako funkce "Zrusit/Prerusit"? Vzhledem k vasi adrese predpokladam ze mate
> co do cineni s vyvojem yastu.
>
> Pak predpokladam ze vite kcemu escape pod textovou konzoli slouzi a jak
> budete postupovat pokud nebudete mit funkcni klavesy a nebo je dokonce na
> klavesnici nemate.

Ten kdo bude pristupovat k Linuxu pres terminal asi nebude pouzivat YaST2,
je to spis nastroj pro normalni lidi a bezne PC a u nich je logicke, ze
klavesa
Escape funguje jako "Zpet".

S pozdravem

Ondrej Prokop