OT

MUDr. Vítězslav Podivínský daktari.podivinsky na unet.cz
Úterý Květen 21 15:32:12 CEST 2002

Dne út 21. květen 2002 00:01 jste napsal(a):

> Kvuli tomu tam byl ten :-)

Pardon, to jsem nejak prekoukl, omlouvam se:-)
Zmenil jsem predmet....na OT.

> Ano, me rozesmiva zejmena to, jak si P. Janik mysli, ze po me "jen chtel
> napsat vysledek do talk na linux.cz". To ostatni, kde se treba "jaksi spletl"
> je jaksi out-of-focus a nikdo nema narok o tom zde diskutovat, protoze je
> to podle nej zde off-topic.
>
> GPL a nekorektni chovani pravdepodobne neni naplni teto konference (tedy
> pokud se ho dopusti on, jinak je vse v poradku a on sam muze na adresu
> ostatnich napsat evidentne cokoliv).
>
> Kdyby se to nestalo uz ponekolikate a podle stejneho scenare, tak bych se
> tomu asi divil vice. Takhle je videt, ze to asi nema valny smysl.

To je fakt, s tim musim souhlasit.
Ted jsem si objednal i SuSE 8.0( mam koupeny jak Red-Hat, Debian, tak Suse 7.2
a 7.3- proste chci poznat jednotlive distribuce)- tak uvidim....

--
Daktari
Debian Linux

MUDr. Vítězslav Podivínský        http://www.podivinsky.cz
Za Moštěním 221                      tel/fax: 00420464618355
57001 Litomyšl                                 ICQ: 38405650
Czech Republic