jak omezit zravost KDE - test/soutez

Úterý Květen 21 15:35:25 CEST 2002

cau

On Tue, May 21, 2002 at 02:41:22PM +0200, Zdenek Pizl wrote:
> kdyz se tu tak rozplyvate nad mensimi naroky KDE3, tak si muzeme udelat takovy
> maly test. Nechte masinu bezet pres noc v KDE3 desktopu a zamknete jej pres
> "Uzamknout pracovni plochu". Vitezi ten, kdo bude mit naswapovano nejvic.
To robim bezne, comp nevypinam, len hibernujem. Mam 256MB RAM.

Tiez mi to strasne vela alokovalo (stovky MB), aj s 2.2.x a po upgrade na 3.0
sa to zhorsilo. Najvacsi zrut vsak nie je kicker ale konqueror, a potom
konzola. Pred 2 tyzdnami som presiel na mozillu+tabs, a v konsole pouzivam
tiez tie jej "tabs". Odvtedy s pamatou problemy nemam a to mavam v mozille aj
15 tabov.

Inac to 3.0 je ozaj rychlejsie a ked si odmyslite zravost konquerora tak je to
uplne kul. Mam len PII/366 Mobile.

> OS - RH-7.3 Linux
> KDE - KDE3.0
Bye,

     The three Rs of Microsoft support: Retry, Reboot, Reinstall.