OT: Re: jak omezit zravost KDE

Peter Ronai peter.ronai na dionach.com
Úterý Květen 21 14:40:48 CEST 2002

> Souhlas. Můj první dojem z KDE 3.0 byl, že je to citelně rychlejší, než bylo
> KDE 2.2.2. Paměťovou náročnost nehodnotím, mám 384 MB RAM (brácha to
> provozuje na 128 MB a taky si nestěžuje).
>
> Láďa

Pokial ide o to ako rychlo to "ma" ist a co je alebo bude standard, to
je na hranici OT.
Skutocnost je taka ze KDE a ani gnome nie su stavane na stare stroje
alebo to potom ide biedne. Vacsina ucastnikov tejto debaty ma
pravdepodobne nadupanu masinku a aj ked pamata casy kde 0.99 ked to
jazdilo s 32MB ram v pohode, je uz dnes niekde inde. Pokial chcete zazit
skutocnu sviznost, neocakavajte na slabej masine vysoky vykon od KDE3.
Ta grafika (tolkokrat zatracovana na win) ma svoju cenu v resources.
Pokial potrebujete bezat slusne na starom stroji, je to najlepsia cesta
ako sa cosi naucit aj o systeme ako takom (obcas si treba spravit cosi
bez klikania). Skuste nieco ako mwm (motif), icewm alebo blackbox a
narocnost na pamat a prostriedky bude neporovnatelna. Chapem ze to nie
je integrovane prostredie s cacanymi ikonkami ale setrime... Zas ak v
takomto prostredi spustite trebars gimpa, bude pouzitelnejsi ako trebars
v kombinacii z kde3...

dz