KDE vs. Gnome?

Lubos Lunak l.lunak na sh.cvut.cz
Úterý Květen 21 15:05:27 CEST 2002

Oak wrote:
[snip]
> V čem je Gnome určitě lepší, je jednoduchost vývoje
> aplikací - vývojem pro KDE není jen tak pro nějaký mouky

 Mohl byste zkusit tohle trochu rozvest, pripadne treba uvest nejaky priklad?
Me by to zajimalo. Ja osobne nemyslim, ze naprogramovat nejake KHelloWorld je
nejak zvlast narocne, ozvlast se skvelou dokumentaci ke Qt, clovek se prece
nemusi ponorit do zradnych hlubin zdrojaku kdelibs ;). Nakreslit si dialogy v
Qt Designeru, pospojovat signaly a sloty a podobne taky nebude tak narocne.

 Lubos Lunak
--
 l.lunak na email.cz ; l.lunak na kde.org
 http://dforce.sh.cvut.cz/~seli