segfault v gtk aplikacii

Peter Ronai peter.ronai na dionach.com
Úterý Květen 21 18:06:48 CEST 2002

On Tue, 2002-05-21 at 16:51, Jirka Kosina wrote:

> Ja jsem tuto informaci z Vaseho puvodniho prispevku nejak nedekodoval.

za co sa ospravedlnujem

> To nic neznamena - to, ze to lehlo uvnitr nejake knihovny (jejiz soucasti
> pravdepodobne bude gtkobject.c (ze by libgtk?)) zadnym zpusobem neurcuje,
> kde je chyba. Typicky pripad: pri spatne praci s pointery se Vam v
> trivialnim Ceckovem programu snadno stane, ze program lehne uvnitr glibc,
> konkretne treba v malloc.c, na tom neni nic divneho - knihovna nemuze
> odpovidat za to, ze si programator uvedl pamet do bordelozniho stavu.

jo, jasne

> Pokud se Vam nepovede zjistit kde je problem, myslim, ze jste ve vhodne
> situaci k bugreportu.

sa mi to teraz preklada s -g
smutne na tom je ze som si isty tak na 80-90% ze chyba je v prijimaci
pretoze to pada na tak trivialnej veci ze velmi pochybujem ze by to bol
autor nezbadal. Softik je velmi peknucky a vyzera velmi dobre koncepcne
prepracovany. Asi sa uchylim ku kontaktovaniu autora ak nebude
zistitelne co je na vine :(

dakujem za rady

dz