segfault v gtk aplikacii

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Úterý Květen 21 17:51:10 CEST 2002

On 21 May 2002, Peter Ronai wrote:

> nie
> ale aby som bol presny ono to robi presne to iste aj s mojimi aj s
> origos binarkami - to len pre doplnenie

Ja jsem tuto informaci z Vaseho puvodniho prispevku nejak nedekodoval.

> na vine. Ono totiz vo fwbuilderovych zdrojakoch nikde nie je nic ako
> gtkobject.c na ktore sa stazuje pri pade.

To nic neznamena - to, ze to lehlo uvnitr nejake knihovny (jejiz soucasti
pravdepodobne bude gtkobject.c (ze by libgtk?)) zadnym zpusobem neurcuje,
kde je chyba. Typicky pripad: pri spatne praci s pointery se Vam v
trivialnim Ceckovem programu snadno stane, ze program lehne uvnitr glibc,
konkretne treba v malloc.c, na tom neni nic divneho - knihovna nemuze
odpovidat za to, ze si programator uvedl pamet do bordelozniho stavu.

> Velmi silne mi to pripomina to na co sa stazuje evolution ak ma
> redhatove gnome - skratka su tam kniznice nakopane s inymi volbami.
> Netvrdim ze to tak je lebo neviem kde ta chyba je.
> Skusim to prelozit s -g flagom este raz :(

Pokud se Vam nepovede zjistit kde je problem, myslim, ze jste ve vhodne
situaci k bugreportu.

--
JiKos.