Textovy YaST2 (Re: SuSE Linux 8.0 - velke zklamani...)

Martin Vidner mvidner na suse.cz
Úterý Květen 21 18:11:54 CEST 2002

On Tue, 21 May 2002 novogear na novogear.cz wrote:

> Uzivatelske rozhrani YaST2 je postaveno na ovladani mysi.
> V grafickem rezimu YaST2 je to naprosto v poradku, myslim
> si ze je to jeden z nejlepsich "Zacatecnickych" konfiguracnich
> programu pro Linux. Problem je ze se to snazite aplikovat i
> do textoveho rezimu. Styl ovladani pomoci klavesovych zkratek,
> tabulatoru atd. mi pripada pri textovem rezimu nesmyslny, melo
> by to fungovat stylem Enter pohyb dopredu - Escape dozadu.
> Presne tim zpusobem jak to fungovalo v YaST1. Meli by jste
> se inspirovat YaST1 ktery byl podle meho nazoru naprosto
> skvely.

Enter/Escape a Tab/AltTab je podle me to same. Mozna by v nekterych
pripadech chtelo upravit poradi, v jakem se vstupi policka cykluji.

> Mam jeste jednu otazku:
> Jak v YaST2 nainstalovat rpm balicek, ktery mam v
> adresari na pevnem disku. V YaST1 to bylo v
> "Spravce baliku (aktualizace, instalace" / "Nainstalovat
> baliky" kde jsem si vybral "Zdroj" - "Adresar"
> tento postup jsem pouzival pri aktualizaci meho systemu,
> v praci jsem si z ftp stahnul rpm baliky, donesl domu
> a nainstaloval z pevneho disku. Vyhodou toho bylo, ze jsem
> mel prehled, ktere baliky mam aktualizovat, porovnavat
> jejich verze, vybirat jen ty baliky ktere potrebuji. Ja vim
> jde to i pres prikaz rpm, ale takhle to bylo uzivatelsky
> [...]

Myslite aktualizovane baliky pro distribuci?
V ridicim centru yast2: Software / On-line aktualizace, Expertni zdroj
instalace, Disk. Pod zadanym adresarem musi existovat strom
i386/update/8.0/..., jako na FTP serveru.

Anebo yast2 -i balicek.rpm.

--
Martin Vidner, developer
SuSE CR, s.r.o.                               e-mail: mvidner na suse.cz