taper a nfs

Milos Cihak - CTECH cihak na ctech.cz
Úterý Květen 21 20:16:29 CEST 2002

Zdravim,

mel jsem takovou peknou predstavu ze bych si disk namountoval pres nfs na
stroj kde mam datku tedy:

mount -t nfs 192.168.2.100:/public /mnt/3dserver

a pote tento svazek taperem zazalohoval na datku. Problem ovsem je ze
jakmile dam dany adresar /mnt/3dserver v taperu oznacit a on si ho nacte
tak vubec neodpovida velikost daneho svazku - napr. data ktere mountuju maji
cca 25GB a taper napise 1GB. Zkusil jsem toto ignorovat a presto
jsem pustil zapis na pasku ale zapsalo neco pres 1GB a konec.

pouzival RH72 a datku dds4

Budu vdecny za kazdou radu nebo jine pohodlne reseni jak zalohovat vice
serveru pres jednu datku

Diky Ciha