karta Nvidia

Vladimír Náprstek vladimir.naprstek na scplyn.cz
Úterý Květen 21 21:04:05 CEST 2002

Takže jsem doma nasadil ovladač verze 2880. V náhledu GL spořiče lítají jako splašení. Pokud se však mají spustit na celou obrazovku, dostanu jen hlášku m.j. o tom že:
limited pid <pid> address space to 50M
{následuje rada, že mám asi někde nastavený ulimit -v a toto nastavení mám buď vyhodit nebo zvětšit}
a na konci je ještě připsáno, že: moebius (to je ten šetřič) couldn't create GL context for visual 0x21.

Prohledal jsem nastavení a ulimit nikde nenašel. Pokud se na toto nastavení optám (ulimit -a), dostanu, že unlimited...
To kulaté číslo mi napovídá, že to bude asi nějaká defaultní hodnota, ale zatím nevím čeho. V tom, co jsem zatím pročetl, jsem nic nenašel (určitě je to někde na začátku a hodně velikými písmeny, takže se to snadno přehlédne...

Jo a karta ná 64MB.
Má vliv, že startuji do konzole a pak teprve spouštím startx?

Ing. Vladimír Náprstek
Severočeská plynárenská, a.s.

mail-to:vladimir.naprstek na scplyn.cz
tel: +420 47 5233102