jak zachranit alespon neco z mke2fs-nuteho disku

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Úterý Květen 21 21:56:12 CEST 2002

| Odesílatel: Zdenek Pizl <z.p na linux-cd.cz>
| e2salvage mi nepomuze, za prve mam superbloky v poradku (jeste aby ne po
| mke2fs ;) a za druhe i inode tables jsou ok akorat ze nove
inicializovane,
| ale to uz se opakuji.

Zkuste se podivat jeste na ten LDE, pripadal mi velice schopny, ale je to
uz rok pryc - hodne jsem zapomnel, o neco na disku prisel:( a taky jeho
vyvoj mohl dalece pokrocit.

Jinak mi fakt nejvic pomohl ten malinkaty programek, protoze linux fakt
málo defragmentuje (na ext2). Sice to najde dat 20x tolik (i smazane), ale
lepsi nez nic.

Mimochodem, nenahravate nekdo silvestra na CRO2-Praha v 02:03? Přišel jsem
o Silvestr 1960 3. část (jinak jich mam přes 90 dílů), vevnitř má úplně
jiná data než co tam být mělo (asi nějakej skřítek nebo co - disk blbnul
dokud nešel na chvilku do ledničky).

Zdravi JL.