webalizer kontra logrotate

Martin Hassman martin.hassman na vscht.cz
Středa Květen 22 08:28:29 CEST 2002

On 21 May 2002 at 22:42, Petr Stehlik wrote:

> Zdar,
>
> nedavno jsem tu psal o tom, ze mi logrotate potoci logy apache
> (access.log) driv, nez to webalizer stihne v cron.daily precist. RedHat
> to vyresil abecednim pretridenim v cron.daily (00webalizer), ja jsem si
> v debianu hloupe myslel, ze webalizer stihne otevrit access.log driv,
> nez mu ho logrotate smaze (tato domnenka byla zalozeno na informaci, ze
> run-parts to stejne vsechno spusti paralelne a ne abecedne). Ted jsem se
> podival na svuj http:///webalizer/ a vidim, ze tam posledni tyden uplne
> [...]

Pod RedHat je /usr/bin/run-parts skript v bashi:

<snip>

for i in $1/*[^~,] ; do

	<snip>

	if [ -x $i ]; then
		$i 2>&1 | awk -v "progname=$i" \
			      'progname {
				   print progname ":\n"
				   progname="";
			       }
			       { print; }'
	fi
done

</snip>

Ale napr. na Mandrake to je binarka, tam toho clovek moc nezjisti. Jak to je u vas?

martin hassman