Textovy YaST2 (Re: SuSE Linux 8.0 - velke zklamani...)

novogear na novogear.cz novogear na novogear.cz
Středa Květen 22 09:04:59 CEST 2002

> Enter/Escape a Tab/AltTab je podle me to same. Mozna by v nekterych
> pripadech chtelo upravit poradi, v jakem se vstupi policka cykluji.

Podle me ne, mozne jste me spatne pochopil:

Moje predstava ovladani YaSTu

Tab
- pohyb po  ramech + hlavnich tlacitek  na obrazovce smerem dopredu.
Ramy jsou v YaST2 dva jeden obsahuje polozky "Software,Hardware, ..."
druhy obsahuje ikony podle vybrane polozky v ramu jedna. Hlavni tlacitka
jsou "Napoveda, Konec (nevim presne jak se menuji)"

AltTab
- pohyb po ramech na obrazovce smerem dozadu.

Sipka dolu a vpravo
- pohyb po polozkach v ramu  smerem dopredu.  Napriklad kdyz jsem
v ramu jedna tak po stisknuti sipky dolu se dostanu z "Software" na
polozku "Hardvare" ikony v druhem ramu se meni podle polozky (v prvnim
ramu ) ktera je aktivni.

Sipka nahoru a vlevo
- pohyb po polozkach v ramu smerem dozadu.

Enter
- potvrzeni prikazu v menu  - dostanu se do podmenu nebo otevru nove okno.
Tzn. ze kdyz jsem v ramu jedna na polozce Software tak po stisknuti Enter
se dostanu do ramu dve na prvni polozku "Aktualizace systemu" - jestlize na
teto polozce stisknu znova Enter otevre se mi okno "Aktualizace systemu".
Dnes musim stisknout klavesovou zkratku (coz se mi nelibi), nebo klavesou
Tab
se dotukat na prikazove tlacitko potom ho Entrovat.

Escape
-  opusteni menu - pohybuji se ve stromu menu smerem nahoru, nebo zavru
okno.
Tzn. ze kdyz jsem v ramu dva na polozce "Aktualizace systemu" po stisknuti
Escape se dostanu do ramu jedna na polozku "Software".

Muzete to skombinovat s klavesovyma zkratkama, at ten  kdo nema v terminalu
dostupny Escape, se taky muze v menu pohybovat.
Bohuzel ted nemam YaST2 pred sebou, snad jsem nic nespletl.

S pozdravem

Ondrej Prokop
webbot na telecom.cz