Textovy YaST2 (Re: SuSE Linux 8.0 - velke zklamani...)

Petr Stanek snek na penguin.cz
Úterý Květen 21 08:05:28 CEST 2002

On Mon, 20 May 2002 15:48:10 +0000 (UTC)
mvidner na suse.cz (Martin Vidner) wrote:

> Uznavam, ze porad to neni zadny zazrak. Muzete byt konkretni, co je jeste
> treba vylepsit? Ja vim jeste o techto vecech:
> - Tabulky nemaji klavesove zkratky.
> - Escape nefunguje jako Zrusit/Prerusit.

Vazeny pane.

Opravdu myslite vazne ze ma pod textovou konzoli fungovat v Yastu escape
jako funkce "Zrusit/Prerusit"? Vzhledem k vasi adrese predpokladam ze mate
co do cineni s vyvojem yastu.

Pak predpokladam ze vite kcemu escape pod textovou konzoli slouzi a jak
budete postupovat pokud nebudete mit funkcni klavesy a nebo je dokonce na
klavesnici nemate.

--
S uctou Snek