Nautilus: viewer pro .zip?

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Středa Květen 22 09:23:43 CEST 2002

On St, 2002-05-22 at 08:58, Karel Zak wrote:
> [...]

Po instalaci programu file-roller (gnome archivator, neco jako winzip,
ktery jsem ovsem nikdy nepouzival) tuto praci prevezme prave on. Je
dobre si vsimnout, ze ani nevim kolikata verze exploreru ve windows to
taky neumi ;-) Asi to taky neni priorita.

>  Takovy pocit zazijete u kazdeho projektu. Proste to z pohledu vyvojaru
>  asi nebyla priorita i kdyz vam to pripada divne. Mozna resili jeste
>  zakladnejsi veci (kdyz jsem prochazel zdrojaky GTK-2.x a Nautilu tak
>  jsem mel pocit, ze autori Nautilu meli dost prace s tim dostat
>  GTK-2.x do Nautila a nebo naopak dostat/napsat veci nutne pro Nautila do
>  GTK:-)

Jen tak mimochodem, vcera jsem zkusil nainstalovat gnome2 developer
shapshot a radsi jsem se jeste vratil zpet k verzi 1.4, ale velmi
prijemne me prekvapilo, ze rychlost odezvy v nautilu se _vyrazne_
zlepsila, docela se tesim az to bude stabilni, ale podle mnozstvi
problemu si mysli, ze pouzitelne to bude az tak na podzim. Cili novy
RedHat to jisti.

Pavel

--
Pavel Lisy <pali na tmapy.cz>