Nautilus: viewer pro .zip?

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Středa Květen 22 08:58:44 CEST 2002

On Tue, May 21, 2002 at 09:37:21PM +0200, Petr Stehlik wrote:

> :-) to je jasne. Ja jsem ale porad doufal, ze mam jen chybu v nastaveni
> - vzdyt uz original user manual od Eazelu zminuje gnome-vfs jako zpusob,
> jak prochazet zkompresovanyma souborama.

 Takovy pocit zazijete u kazdeho projektu. Proste to z pohledu vyvojaru
 asi nebyla priorita i kdyz vam to pripada divne. Mozna resili jeste
 zakladnejsi veci (kdyz jsem prochazel zdrojaky GTK-2.x a Nautilu tak
 jsem mel pocit, ze autori Nautilu meli dost prace s tim dostat
 GTK-2.x do Nautila a nebo naopak dostat/napsat veci nutne pro Nautila do
 GTK:-)

    Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>