Pady Konqueroru

Oak Oak.brno na seznam.cz
Středa Květen 22 11:14:35 CEST 2002

Dobrý den,

když tak diskutujeme o KDE, rád bych věděl, jestli
Vám taky čas od času spadne Konqueror.

Mě tedy ano, a teď co mám KDE3, tak se mi bohužel
už párkrát stalo, že zatuhl i s celým počítačem
a ten nereagoval ani na CTR+ALT+BS ani na trojhmat
a pomohlo jedině tlačítko reset.

Díval jsem se na bugy konqueroru, ale je jich tam
od strašná spousta, nedá se to všechno číst. Zajímavej
je třeba tento:

#29420: large jpeg files cause konq-e to hang, due
to running out of memory.
(možná by pomohlo vypnout zobrazování náhledů obrázků?)

Mě se taky 3x stalo, že Konqueror zatuhl, když jsem
mu dost zúžil okno, abych mohl něco psát vedle do Kate
a zároveň v něm číst. Bug ale poslat nemůžu, nejsem
doma na netu; navíc to zatuhlo úplně.

Máte nějaký rady jak zlepšit stabilitu konqueroru?

Mám za to, že mám "hotový" KDE - z distribuce SuSE a
celkem mě proto časté pády zaráží.

Zdraví

Oak

Reklama: