Pady Konqueroru

Lubos Lunak l.lunak na sh.cvut.cz
Středa Květen 22 12:43:12 CEST 2002

Oak wrote:

> Dobrý den,
>
> když tak diskutujeme o KDE, rád bych věděl, jestli
> Vám taky čas od času spadne Konqueror.
>
> Mě tedy ano, a teď co mám KDE3, tak se mi bohužel
> už párkrát stalo, že zatuhl i s celým počítačem
> a ten nereagoval ani na CTR+ALT+BS ani na trojhmat
> a pomohlo jedině tlačítko reset.

 To muze byt spousta veci :(.

> Díval jsem se na bugy konqueroru, ale je jich tam
> od strašná spousta, nedá se to všechno číst. Zajímavej
> je třeba tento:
>
> #29420: large jpeg files cause konq-e to hang, due
> to running out of memory.
> (možná by pomohlo vypnout zobrazování náhledů obrázků?)

 Tenhle report je pro Konq-E , coz je pro Qt-Embedded, tj. handheldy :).
 Jinak si vzpominam na podobny bug, kdy nacitani velkych obrazku v Konqy dost
davalo zabrat celym X, ale to uz je v Qt-3.0.4 spravene (zvlastni, jak
akcelerace dokaze veci obcas zpomalit ;) ).

> Mě se taky 3x stalo, že Konqueror zatuhl, když jsem
> mu dost zúžil okno, abych mohl něco psát vedle do Kate
> a zároveň v něm číst. Bug ale poslat nemůžu, nejsem
> doma na netu; navíc to zatuhlo úplně.
>
> Máte nějaký rady jak zlepšit stabilitu konqueroru?

 Posilat poradne bugreporty.

> Mám za to, že mám "hotový" KDE - z distribuce SuSE a
> celkem mě proto časté pády zaráží.

 Me osobne Konqy nijak zvlast nepada, ne ze by se mi to tedy obcas nestalo.
Holt se obcas stane, navic je to 3.0.0, v dalsich verzich ze stabilni vetve
by to melo byt lepsi.

P.S. : Vazne by me potesilo, kdybyste trosku rozvedl "V čem je Gnome určitě
lepší, je jednoduchost vývoje aplikací", treba i jen bodove a primo me na
mail. Donutit nekoho dodat k takovymhle obecnym vyrokum i neco konkretniho je
zda se heroicky vykon (a doufam ze se shodneme na tom, ze modularni rozdeleni
na hodne knihoven neni argument pro tohle konkretni tvrzeni).

 Lubos Lunak
--
 l.lunak na email.cz ; l.lunak na kde.org
 http://dforce.sh.cvut.cz/~seli