KDE vs. Gnome?

Lubos Lunak l.lunak na sh.cvut.cz
Středa Květen 22 12:23:34 CEST 2002

Libor Chocholaty wrote:

> Prominte, ale nemyslim, ze by programovani vzhledu UI bylo mym konickem.
> Proc na to neudelaji nejaky nastroj?

 Nevim, asi to nikomu nestalo za to, kdyz staci vzit nejaky uz existujici rc
soubor a upravit ho treba na :

<!DOCTYPE kpartgui SYSTEM "kpartgui.dtd">
<kpartgui name="helloapp" version="1">
<MenuBar>
  <Menu name="file"><text>&File</text>
    <Action name="file_new"/>
    <Action name="file_open"/>
    <Action name="file_save"/>
    <Action name="quit"/>
  </Menu>
</MenuBar>
<ToolBar fullWidth="true" name="main"><text>Main Toolbar</text>
    <Action name="file_new"/>
    <Action name="file_open"/>
    <Action name="file_save"/>
</ToolBar>
</kpartgui>

 Staci si prohlednout nejaky *.rc soubor treba v kdebase, projit si ten
tutorial a clovek nemusi mit programovani vzhledu ani jako konicek. V XML se
nevyznam, ale s pomoci toho .dtd souboru to mozna pujde delat i v nejakem XML
editoru, kde uz by se to vazne nemelo nijak zvlast lisit od delani primo v Qt
Designeru.

> Dekuji predchozimu prispevateli za upozorneni na QtDesigner 3.0+. Podivam se
> na to.

 Jak uz jsem rekl, to neni jak by se to melo delat u aplikaci pro KDE.

 Lubos Lunak
--
 l.lunak na email.cz ; l.lunak na kde.org
 http://dforce.sh.cvut.cz/~seli