OT: elektronicke bankovnictvi

Libor Chocholaty chocholaty na gncz.cz
Středa Květen 22 16:44:39 CEST 2002

Dobrovolny Stefan wrote:

> hej, ale mal by v nazve produktu uvadzat, ze sa jedna o produkt beziaci
> LEN na platforma M$ a IE. Inak je to klamna reklama a zavadzanie zakaznika.

Neni klamava. Klamava reklama ma zakaznika umyslne uvadet v omyl, coz, myslim, neni tento pripad. Kdyby rikali, ze to bezi vsude, tak by byla, takto jen nerekli celou pravdu, coz
nemusi byt hned klamani telem. Kazdy chleba je o dvou kurkach. I ten, ktery jedi vyvojari tehle aplikaci. Tlaci je terminy, tak udelaji jen to, co musi. A pohled managera je, ze kdyz
to 98% lidi chodi, tak to staci.

Nelibi se mi to o nic vic nez vam, ale to je zivot,
Libor Chocholaty