OT: elektronicke bankovnictvi

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Středa Květen 22 16:53:18 CEST 2002

On Wed, 2002-05-22 at 16:44, Libor Chocholaty wrote:
> Kazdy chleba je o dvou kurkach. I ten, ktery jedi vyvojari tehle aplikaci. Tlaci je terminy, tak udelaji jen to, co musi. A pohled managera je, ze kdyz
> to 98% lidi chodi, tak to staci.

nevim, jak je to u Zivnobanky, ale u I-banky jde jen a jen o hloupou
frajerinu - popup menu ve starem javascriptu. To mohli udelat v cistem
HTML a mohlo to fungovat v naprosto vsech browserech, i kdyby je tlacily
sebesmrtelnejsi terminy. Aspon ze jim to jede v NN 4.7x, je tak stale
moznost z Linuxu (a vubec mnoha ruznych OSu, kde NN je portovan)
fungovat.

> Nelibi se mi to o nic vic nez vam, ale to je zivot,

zadny zivot. Ty programatory bych vyhodil, protoze diky jejich
zaslepenosti/nezkusenosti banka prichazi o zakazniky. Ale tvorba
webovych aplikaci je uz skutecne tezce offtopic, takze uz mlcim.

Petr