Apatch-conf-mandrake

Ondrej Tuma konference na tsystemsweb.cz
Středa Květen 22 17:07:31 CEST 2002

Hezký slunný den,

Prosím Vás o radu: z lenosti jsem nainstaloval mandrake linux na server
který postupem začíná plnit úlohy sql-ftp-web serveru, problém vzniká
při konfiguraci apatche. Tedy pokud možno jsem se vše snažil
konfigurovat v linuxconfu, ne však zdařile, nejprve jsem port 8080
hlavního serveru přesunul na jeden adresář, problé je že v konfiguráku
to prostě není, a já sám nevím kam sem to mohl nacpat :?(

To mě však nepálí, pokouším se rozběhnout virtuální domény NEzaložené na
IP, tedy linuxconf na konec httpd.conf přiřadí své :

<VirtualHost host.domena.cz>
   ServerName host.domena.cz
   DocumentRoot /home/user
</VirtualHost>

do /etc/hosts připíšu xxx.xxx.xxx.xxx  host.domena.cz

problem je že po
tomto úkonu, přestane fungovat původní hlavní server a nabíhá pouze
virtualhost a to jak v případě host.domena.cz tak xxx.xxx.xxx.xxx, tak
hlavni.server.cz

jmena zatim rozlisuji pomoci adresaru host, nebot to bezi v DMZ a tak
nemohu pouzit verejny DNS

Mandrake ver.8.1

Díky za pomoc. Předpokládám že jde o nějakou chybu v apachi či co.
--
Linux, the operation system from the top of the world.       Ondrej Tuma
privat: ondra.tu na tsystemsweb.cz    konference: konference na tsystemsweb.cz