SAMBA se security=DOMAIN a uzivatele z NT domain

Libor Chocholaty chocholaty na gncz.cz
Čtvrtek Květen 23 12:42:29 CEST 2002

mavin wrote:

> Podobny problem som riesil,a je sposobene tym ze samba spracovava
> subor odhora smerom dolu, a nezastavi sa ak najde prvu zhodu...
> je nutne pridat na zaciatok riadku vykricnik...
>
> !libor=chocholaty
> guest=*
>
> takymto sposobom by to malo fungovat, ak nie, zvyste uroven logovania
> a skontrolujte logy...

Jo jo, uz jsem na to prisel. Jen jsem to omylem poslal Danovi Ohnesorgovi a ne
sem, protoze mi odpovedel na soukr email.
Nasel jsem to v man smb.conf v sekci username map:

Note the use of the '!' to tell Samba to stop processing if it gets a match on
that line.

    !sys = mary fred
    guest = *

Stacilo dat na zacatek radku vykricnik a bylo to. :-)

Ach jo, proc jsou potrebne informace vetsinou na mistech, kde je zprvu
nehledam. :-)

Diky Libor Chocholaty