elektronicke bankovnictvi

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Středa Květen 22 16:48:41 CEST 2002

"Leos Literak" <literakl na centrum.cz> schrieb im Newsbeitrag
news:3CEB9C78.5010704 na centrum.cz...

> mohli byste prosim mi napsat, zda nekdo provozuje
> pod linuxem jine elektronicke bankovnictvi, nez je
> ebanka?

Slovensko s Mozillou pod Linuxom:
  Tatrabanka OK (aj vdaka nasmu lobbyingu)
  Slovenska Sporitelna OK
  ING bola skoro OK s Mozillou 0.9.8, ale vcera s rc2 ma
    nevedela autentifikovat. Teta na hotline nevedela poradit,
    poslal som im otazku na mail, odpoved zatial ziadna

> Behem posledniho tydne jsem prohledaval
> weby vetsiny bank a nic. Vetsinou jsou jejich
> pracovnici ignoranti radici mi instalovat IE.

a) bombardujte ich vsetci, co to pouzivate, b) ak sa ozve
CzLUG, mohlo by to tiez zavazit. Nenechajte sa odbit hotlinom
a snazte sa dostat k vyvojarom.

Zdravi
--
                                             Stano