elektronicke bankovnictvi

Středa Květen 22 19:21:47 CEST 2002

On Wed, May 22, 2002 at 03:26:16PM +0200, Leos Literak wrote:
> Ahoj,
>
> mohli byste prosim mi napsat, zda nekdo provozuje
> pod linuxem jine elektronicke bankovnictvi, nez je
> ebanka?
[trocha offtopic]

V Rakusku mi Erste aj Bank Austria funguju pod konquerorom aj mozillou. Bank
Austria a Creditanstalt ponukaju aj specialny soft ktory umoznuje viac veci
(co sa dost hodi ked chcem napr. importovat 350 prikazov alebo exportovat
pohyby aby som ich mohol automatizovane spracovat), ten ide bohuzial len pod
M$. Vyriesil som to tak, ze mi zakaznik zaplatil licenciu vmware :-).

> Diky za tip
>
> 	Leos
Bye,

  Hello, this is Bill Gates and I pronounce Monopoly, er, Windows as Windows.