Problemy WWW browseru & Linux (E-banka a spol)

Ondrej Tuma konference na tsystemsweb.cz
Středa Květen 22 18:55:52 CEST 2002

On Wed, May 22, 2002 at 06:41:51PM +0200, Jiri Horak wrote:
> Dobry den
>
> toto mi napsali z Ebanky
>
> dovolte mi, abych se vyjadril k Vasemu e-mailu, ve kterem upozornujete na
> komplikace pri praci s uctem.
> Klientsky system eBanky je pristupny z prohlizecu Netscape Navigator (4.06
> a vyse) a MS Internet Explorer. eBanka nedokaze zarucit spravnou funkcnost
> beta verzi techto ani jinych prohlizecu. Co se tyce prohlizece Mozilla, ten
> nebyl nikdy vydan v oficialni "plne" verzi. Plati pro nej tedy vyse
> uvedene. Vetsinu verzi prohlizece Mozilla lze k pristupu na ucet pouzit
> [...]

Musím říci, že eBanka opět nezklammala v dobrém slova smyslu, neboť po
mnoha různých verziček NN mi funguje i aplet menu, což nevím zda je
verzí NN, či eBankou, dokonce i opera se snaží.

--
Linux, the operation system from the top of the world.       Ondrej Tuma
privat: ondra.tu na tsystemsweb.cz    konference: konference na tsystemsweb.cz