Problemy WWW browseru & Linux (E-banka a spol)

Miroslav Kokrda miroslav.kokrda na i.cz
Neděle Květen 26 22:55:17 CEST 2002

On Wed, 22 May 2002, Jiri Horak wrote:

> Dobry den
>
> toto mi napsali z Ebanky
>
> dovolte mi, abych se vyjadril k Vasemu e-mailu, ve kterem upozornujete na
> komplikace pri praci s uctem.
>  Pro platformu Linux bych Vam doporucil zmenit typ leveho menu
> Vaseho uctu na Java script. Tuto zmenu muzete provest na svem uctu v
> polozce Nastaveni / Nastaveni uzivatele.
> S pozdravem
>
> Kamil Rataj
> Klientsky servis
> eBanka

 Ja bych teda moc nepitval pojem betaverze, on ten IE je sice oznacovan
jako stable, ale moc stable neni, narozdil o mozilly, ktere jsou "beta",
lec IMHO stabilnejsi ...

 Douho jsem si udrzoval starou mozillu 0.9.2.1 a ted po vasi rade
konecne mohu pouzivat i posledni RC3. Doted mi totiz applet menu
spolehlive odstrelilo jakoukoliv jinou verzi mozilly.

 Myslim, ze by tahle informace mela byt na ocich na www.ebanka.cz a ne
jen zaznit mimochodem v konferenci ... protoze je evidentni, ze jde o
problem duverne znamy minimalne vam, potazmo Klientskemu servisu ...

Bye ...
S pozdravem ...
--
Miroslav Kokrda                             _  ___  ____
ICZ a.s. - pobocka Opava                   |_|| __)(__  )