OT: elektronicke bankovnictvi

Zdeněk Drlík zdenek.drlik na seznam.cz
Středa Květen 22 20:17:48 CEST 2002

> zadny zivot. Ty programatory bych vyhodil, protoze diky jejich
> zaslepenosti/nezkusenosti banka prichazi o zakazniky. Ale tvorba
> webovych aplikaci je uz skutecne tezce offtopic, takze uz mlcim.
Zkousel jste nekdy programovat klientskou aplikaci v JavaScriptu tak, aby
Vam chodila stejne v IE, NN, Mozille, Opere a ja nevim v cem jeste? Pokud
ano, tak se opravdu divim, ze muzete neco podobneho napsat. Pokud ne, tak
vezte ze na kazdem typu a verzi prohlizece je podporovana jina verze
JavaScriptu, v Javovskych appletech je to kupodivu obdobne, hodne veci
funguje trosku nebo i dost jinak, zkratka pro programatora zadnej med. V
programu pak nedelate nic jineho, nez ze zjistujete jaka verze prohlizece to
zrovna je a podle toho kod ohybate tak, aby chodil. Navic musite dost presne
znat tyto odlisnosti, abyste vedel co a kde muzete/nemuzete pouzit. Vubec se
tem programatorum nedivim, ze to napisou pro IE a kdyz to v nem funguje, tak
se na ostatani prohlizece vykaslou.
Nerikam, ze se mi to libi, ale to je opravdu zivot, ani tomu programatorovi
vetsinou firma nezaplati za to, ze stravi nad aplikaci o X dni vic casu, aby
zajistil funkcnost na vsech moznych prohlizecich, takze nadavat na jeho
zaslepenost je dost zajimave. Nadavejte spise na firmy vyvijejici
prohlizece, ktere kaslou na standardy (pokud vubec nejake existuji) a
priohybaji si vse podle sveho.

Zdenek D.