LDAP, Outlook, adresar kontaktu

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Středa Květen 22 21:25:54 CEST 2002

Dne Wed, May 22, 2002 at 05:14:27PM +0200, Michal Kurka napsal:

> Prvni je pridan v poradku, na dalsi je mi ohlasena chyba
>   ldap_add: Object class violation
>         additional info: attribute not allowed

To je celkem normalni. Ony se totiz verzi od verze meni obsahy tech souboru
co popisuji schemata. Vysledujte, ktery atribut to dela a vyhodte ho. A nebo
ho dodefinujte.

> V Outlooku se sice podari ustanovit spojeni s LDAP-serverem, ale
> nezobrazi ani slozku pro adresare kontaktu a po zadani "rootdn" a
> "rootpw" ho LDAP-server odmita s chybou cislo 49 (bohuzel bez popisu
> chyby).

slapd -d -1 je vas kamarad. Tipnul bych to na to, ze outlook se autorizuje
nejakou nepodporovanou metodou.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Reklama:
 Jeden dolar, ktery vynalozite na vymyti mozku kupujicich se vrati
 efektivneji nez dolar, ktery utratite za zlepseni vyrobku.