LDAP, Outlook, adresar kontaktu

Michal Kurka kurka na kapsa.club.cz
Čtvrtek Květen 23 15:27:32 CEST 2002

Dan Ohnesorg píše:

> To je celkem normalni. Ony se totiz verzi od verze meni obsahy tech souboru
> co popisuji schemata. Vysledujte, ktery atribut to dela a vyhodte ho. A nebo
> ho dodefinujte.

Aha. Zvolil jsem vyhazovaci metodu. Z objektu managera jsem musel
vyhodit atribut "mail", z objektu zkusebniho konktaktu atributy "c" a
"info". Pak sly oba objekty pres 'ldapadd' pridat.

> slapd -d -1 je vas kamarad. Tipnul bych to na to, ze outlook se autorizuje
> nejakou nepodporovanou metodou.

Diky za tip. Na zaklade neho jsem zjistil prebytecne atributy. A take
jsem zjistil, ze mi pri 'ldapadd', ale i pri 'ldapsearch' hlasi:
  connection_get(9): got connid=7
  connection_read(9): checking for input on id=7
  ber_get_next
  ber_get_next: tag 0x30 len 62 contents:
  ber_get_next
  ber_get_next on fd 9 failed errno=11 (Resource temporarily
unavailable)
Uvedl jsem i kontext, chyba se objevuje na posledni radce. Pri
'ldapsearch' navic hlasi na terminal:
  ldap_sasl_interactive_bind_s: No such attribute

Jeste bude nekde zakopany pes a ja netusim v cem. Mate jeste v zasobe
nejakou dobrou radu? Outlook jsem jeste nezkousel, jsem pripojen k
serveru odjinud.

Predem dekuji.

--
Michal Kurka