SAMBA se security=DOMAIN a uzivatele z NT domain

Petr Stanek snek na penguin.cz
Středa Květen 22 21:49:06 CEST 2002

On Wed, 22 May 2002 14:07:22 +0000 (UTC)
chocholaty na gncz.cz (Libor Chocholaty) wrote:

> Ahoj,
>
> mam Sambu 2.2.3a na Linuxovem kompu a uzivatele na W2k. Chtel jsem, aby
> NT uzivatele meli pristup na Sambu do sdilenych adresaru a lmena a hesla
> se jim overovali na Win PDC, coz se mi zdarilo. Ovsem, co se mi
> nezdarilo, bylo nastaveni domacich adresaru NT uzivatelu. Mam v
> smbusers:
> # Unix_name = SMB_name1 SMB_name2 ...
> root = administrator admin
> libor = chocholaty
> nobody = guest pcguest smbguest
> guest = *

> [...]

Ja to resim takto

/etc/samba/smb.conf

[global]
username map = /etc/samba/users.map

No a v users.map mam

snek = petrs

Takze se z NT domeny hlasim na Linux jako petrs a dostavam premapovany home od linuxoveho uzivatele snek.

No a mne to funguje Smaba 2.2.3a z Debianu a nastavena jako security = DOMAIN

--
S uctou Snek