SAMBA se security=DOMAIN a uzivatele z NT domain

mavin mavin na pobox.sk
Čtvrtek Květen 23 12:21:56 CEST 2002

Dobrý den,
22. máj 2002, 16:06:15, napsal jste:

LC> Ahoj,

LC> mam Sambu 2.2.3a na Linuxovem kompu a uzivatele na W2k. Chtel jsem, aby
LC> NT uzivatele meli pristup na Sambu do sdilenych adresaru a lmena a hesla
LC> se jim overovali na Win PDC, coz se mi zdarilo. Ovsem, co se mi
LC> nezdarilo, bylo nastaveni domacich adresaru NT uzivatelu. Mam v
LC> smbusers:
LC> # Unix_name = SMB_name1 SMB_name2 ...
LC> root = administrator admin
LC> libor = chocholaty
LC> nobody = guest pcguest smbguest
LC> guest = *

> [...]

Podobny problem som riesil,a je sposobene tym ze samba spracovava
subor odhora smerom dolu, a nezastavi sa ak najde prvu zhodu...
je nutne pridat na zaciatok riadku vykricnik...

!libor=chocholaty
guest=*

takymto sposobom by to malo fungovat, ak nie, zvyste uroven logovania
a skontrolujte logy...

--
S pozdravom,
 mavin