Apatch-conf-mandrake

Ondrej Tuma konference na tsystemsweb.cz
Čtvrtek Květen 23 09:40:48 CEST 2002

On Thu, May 23, 2002 at 03:23:37AM +0200, OldFrog wrote:

> To by mohlo byt ono, je potreba, myslim, dopredny i zpetny
> resolving jmen. Vzajemne vztahy hlavniho serveru a virtual
> hostu mohou byt docela zapeklite. Me se to davalo stejnou
> chybu, jako Vam a napravilo se to korektnimi zaznamy v DNS.

No jo ale, to je docela problem, protože reverzni zaznam přece může
ukazovat jen na jednu adresu, tedy pokud to chapu dobre, tak to fuguje
asi tak chci www.domena.cz -> www.domena.cz je xx.xx.xx.xx, co je
xx.xx.xx.xx -> to je www.domena.cz, v pripade virtualniho serveru to
prece nejde. Nehlede na to ze sem to zkousel i z verjeny ip, a chvalne
sem to dal do dns, nacte si mi original prvni virtual server at chci
nebo ne.
--
Linux, the operation system from the top of the world.       Ondrej Tuma
privat: ondra.tu na tsystemsweb.cz    konference: konference na tsystemsweb.cz