Jak pracovat se soubory vetsimi nez 2GB ??

Petr Simandl simandl na mujmail.cz
Čtvrtek Květen 23 11:38:52 CEST 2002

Snad me nikdo neukamenuje, ale ja jsem podobne resil a stale resim
v praci na solarisu na sunech. Zrovna MC (4.0) velke soubory
vubec nezobrazi. ls je samozrejme funkcni.
  Pak je treba jit az k zakladnim nastrojum jako jsou
tar a compress pripadne cp a podobne. Ty jsou uz upravene pro praci
s velkymi soubory (large files). Pokud nejsou, tak hledat verze, ktere
to zvladnou. Pak uz jen treba neco jako
cd moje_data
tar cvf /mnt/druhy_velky_disk/zaloha_mych_dat.tar .
a pripadne
compress /mnt/druhy_velky_disk/zaloha_mych_dat.tar